نکات نهفته میان صحبتهای استاد پازوکی وگزارش سوتیهای گهگداری - ف2ت4 سوم دبیرستان


  • دانش آموزان آلاء

    در موردنکاتی ک نهفته هست،چند نمونه ک پیدا کردم میگم اینجور دیگه بهتر درک میکنید .
    و دوستان شیوه درس دادن استاد پازوکی رو آشنایی دارید.برای اینکه استاد آموزگار در این شیوه ، خودمونی بگم سوتی نده نیازمند تسلط و آرامش فکری هنگام بیان مطالبه،ک در تسلط استاد پازوکی خدایی خیلی خوبن ،از اونور خب آرامش فکری بیشتر چیزیه محیطی و وابسته ب خستگی و کمتر دست خود آدم.
    اینهارو گفتم ک یادمون بمونه سوتی هایی رو دنبال میکنیم ک برای مچ گیری نیست.


  • دانش آموزان آلاء

    جلسه20:
    زمان (57:34)
    - استاد پازوکی: تارهای عصبی میتونند غلاف میلین هم داشته باشند.
    برداشت: تارهای عصبی فاقد غلاف میلین هم یافت میشود./

    (60+4) - استاد: یکی از چیزهایی ک باید توجه کنیم اینکه استخوان جمجمه چه بخشهایی از مغز را پوشش میدهد!
    برداشت:اگرچه تو ف2سوم تصویری نیست ک بشه اینرو ازش برداشت کرد. پس استاد چرا میگه این موضوع مهمه در کنکور؟
    چون این 3 فصل بدجور بهم گره خورده هستن و شکل 6 از ف4 سوم رو برید ببینید،اونجا استخوان جمجمه و تماسش با بخشهایی از مغز رو کشیده پس میتونه مهم باشه.

    (60+8) استاد: پردازش اطلاعات حسی یعنی درک اطلاعات حسی. سرما رو حس میکنیم یعنی درک میکنیم.
    برداشت: با توجه ب اینکه کتاب میگه "بىیشتر پردازش
    اطلاعات حسى و حرکتى در قشر خاکسترى مخ انجام مى شود." پس بقیه پردازش در کدام بخشهاست؟
    در مورد هر بخش مغز ک واژه «درک» یا «مرکز احساس...»دیدید آن بخش هم بهمراه مخ پردازش اطلاعات دارد.
    مانند :هیپوتالاموس،بصل النخاع،مخچه.


  • دانش آموزان آلاء

    (60+09+40) استاد: گیجگاهی مربوط ب چیه؟ گیجگاهی
    ویرایش: منظور اینه ک «لوب گیجگاهی مخ» با کدام حس مربوط هست؟ با حس شنوایی -ف3سوم-


وارد شوید تا پست بفرستید
 

اتصال شما به انجمن آلاء به نظر می‌رسد از دست رفته. لطفا صبر کنید ما سعی می‌کنیم که دوباره شما را متصل کنیم.